Påtryneteatret
Påtryneteatret bruker nettstedet til å markedsføre produkter og forestillinger. Det inneholder en blogg, med mulighet til å legge inn nyheter, samt mulighet for leserne å melde seg på nyhetsbrev.
Strategi og resultater
Målet var å skape en arena for kontakt med fansen, slik at de kan holde seg oppdatert rundt teatrets aktiviteter, samtidig som teatret får synliggjort for sitt tilbud.
- Bloggen oppdateres fortløpende med informasjon om nye forestillinger og utgivelser
- Språket på nettstedet er uformelt, humoristisk og kameratslig
- Designet samsvarer med teatrets identitet - litt vilt og morsomt
- Nettstedet oppfyller teatrets mål og dekker lesernes informasjonsbehov
Roller
Arbeidsfordelingen i prosjektet var følgende.
Prosjektoppgave |
Ansvarlig |
Oppdragsgiver |
Påtryneteatret |
Prosjektledelse |
Påtryneteatret/Kontakt Media |
Strategi |
Påtryneteatret/Kontakt Media |
Design |
Kontakt Media |
Innhold |
Påtryneteatret |
Struktur |
Påtryneteatret |
Implementering |
Kontakt Media |
|
|
Kontakt Media lever av å gjøre kundene fornøyd. Her er noen av tilbakemeldingene.
"Det er en fornøyelse å jobbe med en leverandør som så tydelig skjønner våre behov" Les mer »
"Samarbeidet har fungert utmerket, og vi på teatret er svært fornøyd med resultatet" Les mer »
"Martin Jenssen har vært idèrik og har tydeligvis god peiling" Les mer »
"Kontakt Media tok oppgaven, og ryddet kraftig i et sammensurium av undersider og annet dilldall som hadde hopet seg opp" Les mer »
"Martin var veldig servicevennlig og dyktig" Les mer » |
|