Introduksjon til selskapet Kompetanse, forretningsprinsipper og bakgrunnsinformasjon om selskapet Tjenester innen webdesign og priser knyttet til disse Bilder av utvalgte prosjekter og kundenes tilbakemeldinger
 Oversikt   Gjennomføring   Samarbeid   Strategi 

Suksesskriterier for metoden

Et nettsted som oppfyller kriteriene, øker lesernes oppfattede verdi av selskapet, produktene, tjenestene og nettstedet. Kriteriene er viktige hjelpemidler for å vurdere valgalternativer under prosjektet.

Brukervennlig

Et nettsted som er enkel å bruke, gir kundene dine god service. Et nettsted som er vanskelig å bruke, egner seg best til å irritere dem.

Relevant

Kundene dine leser kun nettsider de oppfatter som interessante. Innhold som ikke oppfattes som relevant, blir ikke lest.

Tilgjengelig

Leserne må være i stand til å finne nettstedet, eksempelvis gjennom Google og Gule Sider. I tillegg må nettstedet være fri for tekniske brukshindre.

Troverdig

Leseren må stole på det du skriver. Kunder er mer skeptiske til det de leser på internett, enn andre steder.

Ettertraktet

Det mer ettertraktet selskapet, produktene og tjenestene dine er - det mer selger du.

 

Prosjektene deles inn i 5 enkle steg.

Steg 1: Kartlegging

Kartlegging av dine mål, og forutsettingene for suksess.

Steg 2: Strategi

Planlegging av hvordan målene skal nås.

Steg 3: Design og innhold

Produksjon av utsende, tekst og bilder.

Steg 4: Implementering

Publisering av nettstedet på internett.

Steg 5: Oppfølgning

Kontakt Media er der for deg, dersom du har behov etter prosjektet.

Les mer »

 
Kontakt Media
Tel: 976 50 841 - post@kontaktmedia.no
Forsiden | Om selskapet | Metode | Tjenester | Referanser
Kontakt | Kopirettigheter | Juridisk | Personvern