Suksesskriterier for metoden
Et nettsted som oppfyller kriteriene, øker lesernes oppfattede verdi av selskapet, produktene, tjenestene og nettstedet. Kriteriene er viktige hjelpemidler for å vurdere valgalternativer under prosjektet.
Brukervennlig
Et nettsted som er enkel å bruke, gir kundene dine god service. Et nettsted som er vanskelig å bruke, egner seg best til å irritere dem.
Relevant
Kundene dine leser kun nettsider de oppfatter som interessante. Innhold som ikke oppfattes som relevant, blir ikke lest.
Tilgjengelig
Leserne må være i stand til å finne nettstedet, eksempelvis gjennom Google og Gule Sider. I tillegg må nettstedet være fri for tekniske brukshindre.
Troverdig
Leseren må stole på det du skriver. Kunder er mer skeptiske til det de leser på internett, enn andre steder.
Ettertraktet
Det mer ettertraktet selskapet, produktene og tjenestene dine er - det mer selger du.
|
|
Prosjektene deles inn i 5 enkle steg.
Steg 1: Kartlegging
Kartlegging av dine mål, og forutsettingene for suksess.
Steg 2: Strategi
Planlegging av hvordan målene skal nås.
Steg 3: Design og innhold
Produksjon av utsende, tekst og bilder.
Steg 4: Implementering
Publisering av nettstedet på internett.
Steg 5: Oppfølgning
Kontakt Media er der for deg, dersom du har behov etter prosjektet.
Les mer » |
|