Prinsipper for forretningsdrift
Fokus på kundenes behov, god service og forretningsetikk gir grunnlag for en god kundeopplevelse.
Merverdi for kundene
Kundenes mål står i sentrum for ethvert prosjekt. Suksess måles etter resultatene som skapes.
Leverandøruavhengighet
Kontakt Media leverer åpne løsninger, som ikke binder kunden til en enkelt leverandør.
Service
Kontakt Media prioriterer rask betjening. Service til eksisterende kunder har høyeste prioritet.
Integritet
Kontakt Media drives i samsvar med god forretningskikk og egen faglig overbevisning.
Nullprovisjon
Kontakt Media binder seg ikke til underleverandører gjennom provisjoner, og står derfor fritt til å gi de beste rådene.
Faglig overbevisning
Kontakt Media gjennomfører ikke oppdrag som er i strid med egen faglig overbevisning. Eksempelvis dersom kundens ønsker er i sterk konflikt med grunnleggende prinsipper for webdesign, eller dersom prosjektet har svært liten mulighet til å lykkes.
Konfidensialitet
Kontakt Media videreformidler ikke sensitiv informasjon.
|